-

 
 
 
Så var denna helg över, äntligen, typ så känns de. Nu vill jag ha en ny vecka med nya tag.
Idag är det iallafall andra advent, så jag har tänt det andra ljuset i köket också har vi käkat middag framför tvn, jag fick en craving på honungsmelon, druvor och rostbiff, potatissallad är jag dock inte speciellt förtjust i så den satt jag mest bara och petade i, men resten - mums.
 
Nu vankas de strax läggdags å de är nästan så jag längtar, är så otroligt slut och det känns sååå skönt att jag har en helt ledig dag imorgon också, inget jobb, ingen skola, ska måla taket i sovrummet och slipa ner det vi spacklat, sen ska jag bara finnas och bara vara.
 
Kram på er & hoppas ni har haft en fin helg! ♥
 
 

Elin Sånnevall

Ååh dör så gott med rostbiff!

2015-12-07 / 17:15:07
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback