Denna dag

 
 
 
Idag är en sån ledig dag, en sån ledig dag då man egentligen har massor att göra men som man inte gör ett piss på, men så måste man få göra ibland också.
Jag blev väckt imorse utav min fina innan han for till jobbet, låg kvar i sängen ett tag och var överlycklig över att det vräkte ner snö ute.
Klev upp, åt frukost och sedan spenderade jag en stund i sovrummet och försökte få någon ordning på den oordning som är där just nu, jag vill bara att det ska bli klart någon gång så vi får flytta in där också..
 
Sen fixade jag lunch eftersom A skulle komma hem och äta, och efter det har jag iprincip bara suttit i hörnet på bilden ovan och filosoferat, blivit tjejsur över att snön just nu regnar bort och försökt fördriva tiden med diverse gerjer, ska väl plocka undan lite i väntan på att A ska sluta jobbet för sedan blir de full rulle.
 
Ikväll så ska min finaste iväg på julbord/julfest med jobbet, är rätt avis men jag kommer få sällskap utav världens bästa Elin och vi ska käka tacos och snacka skit, de är inte helt fel de heller faktiskt.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback