Kanske en vinnare

 
 
 
 Efter många om och men så har jag nu kanske funnit mig en vinnare, en grå gardin, helt i min smak, tror jag.
Alla grå gardiner jag hittat tidigare har haft inslag av grönt eller blått, dom har varit för tjocka/tunna osvosv, de har inte varit rätt helt enkelt, men dessa tror jag faktiskt - hittills, att dom är helt perfekta i vårt kök.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denna dag har spenderats med finaste svärmor, vi började dagen på sjukhuset och avslutade den hos Joanna (andreas aka badpojkens syster) i väntan på att papppan i familjen skulle sluta sin skola.
Vi har flängt omkring på nästan varenda affär i hela sundsvall och sökt efter röda julstjärnor och gråa gardiner, slutligen så tror jag att vi båda blev nöjda, även om de hamnade ett flertal andra grejer i korgarna efter vägen.
Vi har även hunnit med att ta en fika på charm och jag har fyllt på mina fransar, så nu känner jag mig mänsklig igen.
 
Just för tillfället sitter jag hemma i soffan (vrålhungrig) och väntar på att klockan ska ticka lite så att jag kan börja med maten.. Å nu har klockan tickat tillräckligt, så tack för mig och kram!
 

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Mysigt ni har det :)

Svar: det tar sig :)
johanna jonsson

2015-12-01 / 17:11:40
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback