Min dag

 
 
 
Denna dag började på skolan där det bara blev halvdag för min del, pappa kom och plockade upp mig kring 12 så for vi hem till lägenheten i Matfors för att han skulle få se hur sovrummet såg ut och ge oss tips/råd om vad vi kan göra åt det.
När han åkt så fixade jag lunch och strax efter det så däckade jag på soffan, och vaknade av att pappa ringde (jag som aldrig har ljud på telefonen blev otroligt chockad) men de var ju tur han ringde för då stod Elin här ute på parkeringen och ville komma in, min fina vän!
 
Vi tog iallafall å styrde våra rumpor mot birsta, känns som att jag är där typ varje dag nu, kikade på grejer och tog en fika, surrade ihjäl oss som vanligt, men de måste man få göra också.
 
När klockan började närma sig 17 så släppte hon av mig på badpojkens jobb, så åkte vi hem tillsammans, satte igång lite smått i sovrummet igen och sen gjorde jag middag.
Nu har vi precis ätit och finaste har åkt iväg en sväng för att hämta mer grejer så vi kan göra klart i sovrummet någon gååång, jag är så otålig, eller nej, otålig ska jag inte säga, men jag vill att saker ska göras pang poff, så nu får de så lov att gå undan så vi får nyttja de extra rum som vi faktiskt flyttade hit för, och så vi slipper sova på madrass i tv-rummet.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback