Min kväll

 
 
 
Min fina kom hem strax innan 17, det blev en snabb klippning och snabb dusch för att sedan fara iväg mot julbord. Vi sa "hejdå" strax efter kl 18 och då for jag vidare för att plocka upp min fina vän Elin, vi for iväg på ica och handlade det som saknades till vår tacos och sedan har vi bara ätit och myst hela kvällen, och surrat skit då såklart, på samma gång som vi kollat på idol och bachelor.
 
Har skjutsat hem Elin och nu sitter jag och gör vad jag kan för att hålla mig vaken tills A vill hem, eller ja, visst fanken kan jag väl somna, men det är ytterst oskönt att vara nyvaken och gå ut till en kall bil.. och ännu mindre roligt att köra bil över huvudtaget när man är nyvaken haha, speciellt under dessa omständigheter, kolsvart och världssämst väglag, men en viking klarar även det.
 
Kram på er och hoppas ni har haft en fin fredagkväll!
 
 

Elin

Mums!

2015-12-05 / 13:23:25
URL: http://elinlarsson.forme.se
a n n i k a

Super mumsigt :D

2015-12-05 / 16:11:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback