Så satt jag här igen

 
 
Hej vänner!
Här är jag igen, fast på en ny blogg (med gammal design.) Lite nytt och fräscht iallafall..
Jag har velat fram och tillbaka under en längre tid på om jag ska börja blogga igen - eller inte, det är trots allt ganska skönt att ha någonstans att skriva av sig eller att helt enkelt bara kunna lägga ut bilder.
 
Så, nu sitter jag här, ännu en gång. Jag tänker inte engagera mig i att göra någon form av update "såhär ser mitt liv ut just nu". Utan ni får helt enkelt bli uppdaterade allt eftersom jag bloggar eller väljer att dela med mig utav saker ni inte redan visste. Ta hänsyn till att jag dock, iprincip har glömt bort hur man bloggar som, så detta kan bli otroligt ringrostigt - plus, att jag och badpojken är typ mitt i en flytt från ett bo till ett annat, så ja, ha tålamod och förståelse helt enkelt. Tack
 
Så, mitt första inlägg på gud vet när.. Vad gör en sån som jag idag?
- Suckar över alla flyttkartonger
- Letar desperat efter kamerasladden som jag packat ner, i någon av alla kartonger (jag hittade den, annars hade jag a-l-d-r-i-g bloggat)
- Är lite glad över att det snöat yttepyttelite
- Mår dåligt över hur tomt och tråkigt ett hem blir så fort man packar ner allt sånt små plock som ljuslyktor och gardiner, det känns inte som att jag bor här längre, fast de gör jag ju typ inte heller.
- Jävlas med bloggdesignen som jävlas minst lika mycket tillbaka
- Pluggar och gör klart den absolut sista uppgiften i specialpedagogiken.
- Äter mat
- OCH sist men inte minst så har jag äntligen tagit tummen ur röven och börjat rensa bland mina såkallade vänner på ansiktsboken, jag har lyckats minska antalet från 995 till 585 och det känns BRA, superduper, men just för tillfället orkar jag inge mer, utan jag ska försöka fokusera på att göra klart min uppgift bara jag skrivit klart allt mitt trams här - vilket är typ nu.
 
 
Så, ungefär såhär ser det ut hemma nu, kartonger fyllda med fina saker står överallt, och framme står typ ingenting.. så himla tråkigt, tomt och dystert. (och ja, givetvis får ni se en bild på min lunch idag, de är ju jag som bloggar, och vad brukar jag dela med mig av förutom matbilder? typ ingenting)
 
Kram från mig!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback