Dagarna som gått

Halloj vänner! Jag gör vad jag kan för att hålla er uppdaterade, men som ni kanske förstår så är det någon annan som får nästan all min uppmärksamhet nu ♥
 
Det är ju helt sinnes egentligen att det redan har gått nio dagar sen vi kom hem med vår prins. Vi har fått rå om honom i hela 9 dagar och det känns i princip bara som nio timmar. Jag har så svårt att förstå att han sovit med oss i flera nätter och att vi faktiskt fått spendera nio dagar med honom, vi har varit på affärn flera gånger, vi har varit ute och gått med vagnen flera gånger, vi har hunnit vara på pappas jobb, vi har varit hos pappas kusiner, hos mormor, morbror med familj, hos farmor, ja lite överallt - men det känns ändå som att han bara varit med oss en kort, kort, kort stund, och faktiskt, egentligen - så är de ju bara en kort stund om man tänker på hur många fler dagar vi har framför oss, så mycket bus och så många äventyr.
 
Jag vill även i detta inlägg passa på att tacka för alla besök, för alla grattishälsningar och lyckoönskningar, jag vill tacka för alla fina presenter, tack räcker inte ens egentligen, men ändå - tack och återigen tack för allt fint ni ger lilleman både i gåvor och i kärlek och omtanke, han fick det bäst som har så fina, underbar människor runt omkring sig ♥
 
 
Några bilder från dagarna som gått, underbart ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback