Inte direkt aktiv

Jag måste ju erkänna återigen att dehär med blogg inte är riktigt min grej, iallafall inte att hålla den uppdaterad, den blir lätt bortglömd helt enkelt - dock är de väl kanske inte direkt konstigt nu.
 
Iallafall, livet flyter på, lilleman mår bra (ja, han är fortfarande namnlös, jag och min kära sambo har otroligt svårt att samsas, tänk att vi hade svårt att "döpa" vår katt, detta handlar dessutom om ett människobarn, världens finaste, det är inte lätt) vi har några namn som vi suger på men, nä, de blir inte mycket mer än så, och namnförslagen bara strömmar in men blir nekade ett efter ett.
 
Vårt senaste besök på BVC visade en stadig viktuppgång, han väger numer 5100gram och är 56.5cm lång (ståtlig) kläderna i 56 börjar på att bli för små, framförallt de ifrån H&M men PoP håller fortfarande måttet och är nog t.om lite för stora än, sjukt hur det kan skilja så mycket från butik till butik. Heja PoP och Mariola (Som är en frekvent PoP shopaholic ♥)
 
Å ja, tiden bara flyger förbi och jag har svårt att förstå att vår lilla kille snart är en hel månad, snart ålar han omkring här hemma och sliter ner alla mina ljuskoppar och slår huvudet i bordsben, vi har en spännande tid framför oss helt enkelt, lilleman ♥
 
Hur ser dagarna ut då? Pappan jobbar, katten är ute och flänger och jag gör allt i min makt för att all min och lillemans vakna tid se till att han är nöjd och glad, ungefär så, och hittills fungerar det ganska bra, vi blir allt bättre på att förstå varandra, eller framförallt jag på att förstå honom och hans signaler.(ja små bebisar kommunicerar faktiskt, men inte direkt genom att tala som man kanske önskat vissa gånger)
 
Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här, de är ju faktiskt rätt kul att blogga, men nu så måste jag avsluta då lilleman börjar på att vakna till liv efter en kort powernap bredvid mig här på soffan, kraam på er!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback