Brio go

 
Efter många om och men så fick jag äntligen tag på ett begagnat Brio Go chassi (som kom med posten igår), ett perfekt komplement till vår andra vagn som är en Brio happy.
Denna är mindre, lättare och med svängbara hjul (där med en hel del smidigare än vår andra vagn), men den absolut största fördelen med detta chassi är att man enkelt bara klickar fast babyskyddet, helt perfekt om man ska på stan, birsta eller vad som helst där man vill ha en smidig lättmanövrerad vagn. 500 svenska riksdaler fick jag betala för chassit, plus frakt, i mina ögon var de värt de flera gånger om. En liten tvätt så ser det nästan ut som nytt sedan! :)
 
På bild ser ni chassit med vårt babyskydd, helt perfekt! :) (och en Skrållan som ser en aning skeptisk ut, "kan jag ligga i denna eller?")


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback