Död

 
 
 
Lite konstig och oroväckande rubrik kanske men dessa bilder på Skrållan tog jag igår, efter att ha gått förbi sovrummet flera gånger och sett att hon låg i fönstret så stannade jag till för att kolla på vår fina lilla fluffboll, jag stod länge och kollade å hon rörde inte en min, hon såg bokstavligt talat död ut, tillslut gick jag fram till henne och kliade bakom öronen och då gav hon mig livstecken i form av ett sånt där "ååh vad mysigt" läte och en sträckning, så hon kanske låg och sov med öppna ögon, vad vet jag.. tokmisse ♥
 
Idag gjorde jag iallafall andra dagen på praktiken, jag har praktik på samma ställe som jag jobbat på sen vi flyttade till Matfors, och även om det känns lite halvlustigt att helt plötsligt vara elev/praktikant på sin arbetsplats så fungerar de väl rätt bra ändå. Imorgon så har jag tredje dagen, därefter är jag ledig torsdag och sedan går jag fredag - måndag, ledig tisdag och går sedan den veckan ut, därefter är jag förhoppningsvis godkänd och kan då gå på välförtjänt "mammaledighet" eller snarare - "jag är beräknad att föda om cirkus 2 veckor så jag kanske borde ta det lugnt och boa inför min bebis ankomst-ledighet".
 
Nu mina kära vänner och ovänner ska jag sluta mula godis och försöka dra ihop nån typ av middag istället.
Kram på er!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback