Fransar

 
 
 
Efter att jag släppt av A på jobbet imorse så for jag direkt till Noina för att fylla på mina fransar, jag avråder er alla från att börja med fransförlängning för de är på fullaste allvar beroendeframkallande, jag vill inte och tror helt ärligt inte att jag skulle klara av att sluta helt haha, man känner sig så fräsch, som en helt annan människa bara pågrund av dessa fejkfransar, men what to do..
Jag unnar mig så sällan saker, speciellt sen jag blev gravid har jag varit riktigt dålig på att handla till mig själv (till exempel kläder är ju inte direkt kul att gå runt och kolla på när man känner sig som Sid, sen är det otroligt svårt med storlekar också) så jag har handlat bra mycket mer till både lilleman, hemmet och till min stora kille än vad jag gjort till mig själv, eller ja, jag har väl alltid varit duktig på att köpa grejer till andra oftare än vad jag köpt något jag själv vill ha eller behöver, men nu på senaste har de blivit ännu mer så.
Men fransar, de kan jag lägga pengar på, och de är precis lika kul när man är gravid som när man inte är :') ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback