Fredag & ny vecka

 
Så gick vi in i en ny vecka och nu räknas vi som "fullgångna". För varje dag som går så kommer vi närmre vår lilla prins, obeskrivligt. Snart är vi föräldrar och vår lilla Skrållan får en liten mini-människo kompis.
 
Jag mår nog egentligen oförskämt bra tror jag, och de har jag gjort sen mitt illamående gick över tidigt i graviditeten. Visst att jag har problem med att sova på nätterna och att jag får springa på toan lite väl ofta för att tömma blåsan och ja lilleman kommer åt något lite titt som tätt som gör att det ilar och gör ont i hela fiffi, och ibland trycker han upp lillrumpan mot lungor/revben (vilket gör att jag får typ andnöd). Men annars så mår jag kanon och är mest bara förbannad över att jag inte har något att göra på dagarna längre och att jag får bo i så förbannat fula kläder för att nästan ingenting passar längre. Men snart så kommer denna lilla groda och fyller mina dagar med sysslor och kärlek, fantastiskt! ♥

Veronica Wallgren

Åh vad spännande! Nu närmar det sig :)

2016-02-26 / 12:17:50
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Felicia

Så roligt, inte långt kvar :) Själv går jag in i V.27 idag.

Svar: inte långt kvar alls :) åh vad kul!
johanna jonsson

2016-02-26 / 13:57:16
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Linnea, blivande mamma i kbh

Fin mage! :) är själv blivande mamma som går in i vecka 37 imorgon. Spännande att följa o läsa om andra som är i samma period i livet. Kika in på min blogg om du har lust, jag skriver om inredning och inspiration och nu såklart om graviditeten och väntan på vår lille bebis.

2016-02-26 / 14:09:43
URL: http://linneaulrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback