Inte rätt person

 
 
 
Min praktik blev klar och godkänd i måndags redan, en vecka tidigare än först tänkt och tre veckor tidigare än vad som var tänkt ifrån allra första början, skönt tänker ni säkert nu, och ja, visst är det skönt - till viss del, men samtidigt så jäkla tråkigt.
Detta är tredje dagen som jag är ledig, egentligen kan jag säga att jag är ledig med gott samvete, jag har beräknad förlossning om bara 21 dagar, jag ska ju boa, ta det lugnt, vila inför förlossningen, ta hand om mig själv och bara njuta nu sista tiden innan lilleman kommer och allt fokus kommer ligga på honom.
MEN, jag kan inte, jag är en så otroligt rastlös själ så efter bara hittills två dygn hemma har jag redan målat och tapetserat om i både hall och vardagsrum (i mina tankar) och om de inte vore för att A inte är lika säker på mina planer som jag är så hade jag säkerligen stått med en spackelspade i hallen nu och spacklat över alla små hål.
 
Jag kan ju bara konstatera ännu en gång att jag inte är gjord för att vara gravid, speciellt inte höggravid.
Jag ska försöka övertala min sambo till att hallen visst kommer vara mycket finare i vitt med en fin fondvägg av något slag, så kanske jag har något att göra nästa vecka iallafall (några dagar).
 
Men ja, Idag får jag helt enkelt fördriva tiden med något annat än att dra ut spikar och spackla, så jag tänkte ta med mig min gravida och rastlösa kompis Sandra på birsta, för där har vi inte varit 10000 gånger de senaste månaderna och vi kan inte alls varenda hylla med bebiskläder utan och innan, men som sagt - what to do, jag får ju umgås med en fin vän iallafall ♥
 
Kram på er och hoppas att ni inte är lika rastlös som jag är!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback