Det är ju faktiskt Mars

 
Som tidigare nämnt så är de inte riktigt min grej dehär med att gå hemma hela dagarna och bara vara höggravid, det kan vara skönt en dag eller två att få vara ifred och bara göra precis exakt vad man vill (typ städa, diska, tvätta, sitta i soffan och äta chips. samla på sig vätska, bli fet, kul va?)
 
Så idag, återigen, fick jag ett sånt där ryck då jag känner att vafan, jag är ju "bara" gravid och har ju bara bf om 2 dagar, jag är inte sjuk eller handikappad, och då kan de sluta såhär - med att preggot bökar fram utemöblerna ur ett fullproppat förråd, släpar in dom i lägenheten och ut till balkongen. Bästa jag gjort på länge & de är ju faktiskt Mars, nu är våren här!
 
Ack så värt, nu kan jag sitta inne och kolla på våra fina utemöbler och önska att vi inte råkat paja glasskivan till bordet när vi flyttade hit. Närå, skämt å sido, jag ska nog faktiskt klä på mig och sätta mig där ute i en minut eller två och bara beundra mig själv för min envishet, kanske unna mig en kopp chailatte, bara för att jag kan, och klura på hur många ljuskoppar och blommor jag ska ställa på bordet sedan när det har fått sig en ny och fin glasskiva.
 
Kraaam på er och hoppas ni har det bra denna soliga Mars-dag! ♥
 
 
 
 

Veronica Wallgren

Så himla fina utemöbler!

2016-03-15 / 12:03:07
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så himla fina

Evanesse

Å, precis sådana möbler som jag vil ha :)

Svar: har köpt våra på furniturebox! kan absolut rekommendera :)
johanna jonsson

2016-03-19 / 23:56:45
URL: http://egosidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback