Köpstopp - en mardröm

 
 
Dagar som denna, när man bara sitter hemma och klickar omkring på nätet så är det en absolut mardröm att ha köpstopp.
(ja, jag har gett mig själv köpstopp gällande grejer till lilleman tills efter hans ankomst, och de känns för tillfället typ som de sämsta beslut jag någonsin fattat, visst att det finns 100 andra grejer jag kan/får handla, men detta dååååå)
Kolla bara? HUUUR fina grejer? Mammahjärtat slår lite extra (och fingrarna kliar må ni tro)  ♥
 

Sofie

Åhh jackan😍

2016-03-23 / 12:30:16
Sofie

Åhh jackan😍

2016-03-23 / 12:30:20
fruhelena.blogg.se

Åh ja det finns såå mycket fint hihi. Svårt att hålla plånboken stängd när man står där i butikerna ibland, men antar att det blir än värre när man har den lill* hos sig!

Svar: jaa det är otroligt svårt, man vill ju ge dom hela världen haha! :')
johanna jonsson

2016-04-03 / 19:25:16
URL: http://fruhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback