Längtan

 
Idag så har vi varit hos vår barnmorska, och som han sa även förra gången vi var där så hoppas vi på att det är de absolut sista besöket vi gör med lilleman i magen. Allting såg bra ut, hjärtat tickar på fint, mitt blodtryck är toppen, inga konstigheter helt enkelt.
Han påpekade även att jag börjat samla på mig vätska men de hade jag räknat ut själv också eftersom mina skor börjat kännas för små och jag får ovanligt lätt "tryckmärken" på huden efter strumpor, leggings, ja you name it.
 
När jag kom hem så grävde jag iallafall fram dom bilder vi har ifrån "alla" ultraljud, de är en drös med bilder på allt ifrån ryggrad till fötter, jag älskar dessa bilder, lyckoruset som går genom kroppen när jag kollar på dom är helt obeskrivligt, som jag längtar efter dig lilla grodan
 

Veronica Wallgren

Åh vad spännande!

2016-03-14 / 18:42:30
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback